[TYPO3-UG Dutch] Indexed search template

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Mon Aug 27 14:09:45 CEST 2007

Bedankt voor de antwoorden, maar ik ben nog niet verder. Omdat er in
mijn template

page.relPathPrefix = fileadmin/templates/layout2/

dacht ik in eerste instantie dat alleen de bestandsnaam voldoende zou
zijn. Ik had echter ook het echter ook al geprobeerd inclusief
fileadmin/etc, en ook al inclusief http://www.etc... Allemaal met
hetzelfde resultaat.

Zojuist voor de zekerheid nog eens geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde
resultaat (geen dus).

Iemand suggesties?