[TYPO3-UG Dutch] Indexed search template

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Mon Aug 27 13:33:09 CEST 2007

Hallo,

Ik heb een probleem met het instellen van een template voor indexed
search. Wanneer ik naar een eigen template verwijs via

plugin.tx_indexedsearch.templateFile = eigentemplate.tmpl

Dan wordt er in de FE helemaal geen zoek formulier of zoek resultaten
meer weergegeven. Het is alsof het templatebestand niet gevonden wordt,
maar het bestaat toch echt. Ik heb het ook al geprobeerd met de extensie
voor indexed search templates, met precies hetzelfde resultaat!

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Doe ik iets verkeerd?

Groeten,
Edwin.