[TYPO3-UG Dutch] gebruikersrechten setup

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Fri Aug 17 17:00:33 CEST 2007

Hoi Loek,

Inderdaad ja, als je elkaar kan help is het altijd mooi.

Deze had ik al gevonden in de TSref. Echter blijven dan nog steeds de
kolommen zichtbaar, die wil ik juist weg hebben. Is er een manier om rechten
die voor de hele paginaboom zijn aangegeven te overschrijven voor slechts
een deel er van? (zonder onderstaand effect)

Het viel me op dat als je gebruiker in twee groepen zit waar een de hele
boom heeft als DB Mount, en de andere groep slechts een klein deel er van,
deze 2de DB Mount ook apart terugkomt in de paginaboom van deze gebruiker.
Dat stuk staat er dus twee keer in, een keer waar het echt staat, en een
tweede keer apart. Klopt dat?

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W: http://www.actiview.nl