[TYPO3-UG Dutch] maxWidth eigenschap en tekst over meerdere lijnenmet GIFBUILDER

Peter Ruijter peter at bedrijvenweb.nl
Fri Aug 17 13:39:59 CEST 2007

Beste Rens,

Heb je al eens gespeeld met het type van de variabele dat je terug
stuurt vanuit je userfunction? Is het een integer of een string?

Ik weet het niet zeker of typoscipt hierin verschil maakt, maar ik weet
uit het verleden (buiten Typo3) dat dit een "point of failure" kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Peter Ruijter
Bedrijvenweb Nederland B.V.