[TYPO3-UG Dutch] 'myPage' ontwerp

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Thu Aug 16 11:23:42 CEST 2007

Beste Patrick en Jos,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga een en ander eens goed doorkijken. Een
snelle demo van Involve leerde mij weinig nieuws... Heb niet echt een goed
idee gekregen wat het kan. Overigens heb ik wel het idee dat het gratis is.

Er zijn zo te zien wel 2 of 3 community extensies beschikbaar, maar die zijn
vooral voor sites lijkende op 'Hyves'. In dit geval zou het waarschijnlijk
nog het beste zijn om alles in een aantal pagina's te stoppen en vervolgens
dat in de front-end op gebruiker er uit te halen.

Jammer dat zoiets als dit nog niet beschikbaar is. Het is toch iets wat
behoorlijk in opkomst is, inlog gedeeltes waar mensen eigen inhoud op kunnen
zetten. Ik bedenk me net dat op de UG dag er een presentatie was over
Formidable, misschien dat die extensie hiervoor handig is.

In ieder geval bedankt voor jullie suggesties!

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W: http://www.actiview.nl