[TYPO3-UG Dutch] 'myPage' ontwerp

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Wed Aug 15 14:32:00 CEST 2007

Beste lijst,

Veel websites hebben tegenwoordig een inlog gedeelte, 'myPage', iedereen
kent het vast wel. Een bedrijven centrum heeft mij gevraagd hier een
voorstel voor uit te werken, maar ik zit met een vraagje die ik hopelijk via
deze lijst beantwoord kan krijgen.

Het idee is dat bedrijven in het centrum een login krijgen zodat ze bij de
myPage komen. Hierin zullen wat generieke functies komen, voor zover geen
probleem. Nu is het de bedoeling dat ze hun eigen contact gegevens kunnen
wijzigen, lijkt me met tt_address of zo. Daarnaast moeten ze ook een profiel
kunnen bijwerken, nieuws kunnen plaatsen en een portfolio kunnen bijhouden.
Op wat voor manier is dit in te richten dat wanneer er een nieuw bedrijf
bijkomt ik niet allemaal nieuwe pagina's moet gaan aanmaken? Is zoiets
eenvoudig te realiseren uit jullie ervaring?

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W:  <http://www.actiview.nl/> http://www.actiview.nl