[TYPO3-UG Dutch] default taal op nederlands zetten

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Aug 15 09:54:41 CEST 2007

Hi Nico,

Wil je in het backend ook nog weergeven dat de default taal Nederlands
is, met een Nederlandse vlag erbij, gebruik dan het volgende in de
pageTSconfig van de rootpagina van je website:

mod.SHARED {
   defaultLanguageFlag = nl.gif
   defaultLanguageLabel = Nederlands
}

Patrick

Nico Potvin wrote:
> Dag Ton,
>
> ik heb net even gekeken, en door de countryISO code te zetten voor sr
> language is het wel degelijk gelukt.
>
> dat ander stukje ts had ik al gezet/aangepast.
>
> bedankt
>
> @Daniel,
> bedankt voor je hulp, en de ts code is iets wat idd gekopieerd was, maar
> dit zijn settings die er voor zorgden dat een vorig custom menu van een
> andere installatie perfect juist gerenderd werd. Een stuk code dat door
> een ontwikellaar was opgezet. en ik al blijkbaar op andere plekken
> [...]
>>> 1 = french

>>> config.language = nl

>>> plugin.tx_srlanguagemenu_pi1.showInactive = 1
>>> plugin.tx_srlanguagemenu_pi1.useSysLanguageTitle = 0
>>> plugin.tx_srlanguagemenu_pi1.useSelfLanguageTitle = 1
>>> plugin.tx_srlanguagemenu_pi1.file.templateFile = fileadmin/