[TYPO3-UG Dutch] image manipulation in content element

Joost Vollebregt info at jvwebsites.nl
Fri Aug 10 00:07:20 CEST 2007

Beste Rik,

Werkt dit ook niet om te resizen?

tt_content.image.20.1.file{
      maxH = 100
}

Groet,
Joost

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] Namens Rik Willems -
Actiview
Verzonden: donderdag 9 augustus 2007 21:13
Aan: 'TYPO3 Usergroup Dutch'
Onderwerp: Re: [TYPO3-UG Dutch] image manipulation in content element

Beste Daniel,

Deze pagina ben ik al doorgeworsteld, samen met de TSref, en met succes. Het
is hetzelfde als wat ik voor andere sites al gedaan heb, met het media veld.
Echter, wanneer ik met de content elements aan de gang ga is het een heel
ander verhaal. Daar kom ik dus niet uit. Zo lukt het me bijvoorbeeld niet om
de afbeelding te resizen.

Daarnaast kan ik niets vinden over het toevoegen van standaard effecten voor
afbeeldingen (de pulldown bij 'image options'. Weet je of dat überhaupt
mogelijk is?

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W: http://www.actiview.nl