[TYPO3-UG Dutch] Schijfrechten probleem met linux

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Thu Aug 9 20:48:32 CEST 2007

Hoi Tom,
dat ondervind ik ook bij mijn installatie. Je kunt inderdaad niets
wijzigen in de typo3conf/ext directory. Dit komt doordat de typo3 dan
alles wat hij aanmaakt de groep apache toekent.
De oplossing die ik hiervoor gebruik is de extensie t3quixplorer.
Hiermee kan je alsnog dingen wijzigen en/of verwijderen zonder
tussenkomst van de helpdesk :) van je hosting.
Dus als je bijvoorbeeld met een schone lij wilt beginnen, moet je
alles van de typo3 (vn die "apache"-files) verwijderen in Quixplorer.

Gr Felippe

Op 9-aug-2007, om 20:24 heeft Tom Verdaat het volgende geschreven: