[TYPO3-UG Dutch] Plugin in FCE dmv Typoscript

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Wed Aug 8 14:44:06 CEST 2007

Ow, dit is inderdaad een pagina template en niet een FCE. Het
onderstaande voorbeeld betreft de homepage template van een site.

Toch tijd voor een leesbrilletje ;-)

Excuus!

Groet,

Bart

Op 8-aug-2007, om 14:39 heeft Daniel Doesburg [netcreators] het
volgende geschreven:

> Begrijp ik dit goed Bart? Dan krijg je je nieuws toch op elke pagina?
> En als dat zo is, waarom zou je daarvoor dan nog een FCE maken?
> I wonder,
>
> Daniel

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen