[TYPO3-UG Dutch] Plugin in FCE dmv Typoscript

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Wed Aug 8 14:19:37 CEST 2007

Danny,

ik bereid de content van de plugin in normale TypoScript voor in een
tijdelijke variabele en lees deze vervolgens in in de FCE. Voorbeeldje:

TypoScript:

##### COLLECT THE HOMEPAGE NEWS #####
lib.home_nieuws < plugin.tt_news
lib.home_nieuws {

   # tt_news instellingen

}

FCE DS XML:

			<field_nieuws_lijst type="array">
				<tx_templavoila type="array">
					<title></title>
					<sample_data type="array">
						<numIndex index="0"></numIndex>
					</sample_data>
					<eType>TypoScriptObject</eType>
					<TypoScriptObjPath>lib.home_nieuws</TypoScriptObjPath>
				</tx_templavoila>
				<TCEforms type="array">
					<defaultExtras>richtext:rte_transform[flag=rte_enabled|
mode=ts_css]</defaultExtras>
					<label></label>
				</TCEforms>
			</field_nieuws_lijst>

En in de TemplaVoila mapping:

Hopelijk heb je daar wat aan!

Groet,

Bart

Op 8-aug-2007, om 14:13 heeft Danny Koppel het volgende geschreven:

> Beste,
>
> Ik wil het op deze manier omdat ik het gewoon wil oefenen!
> Ik probeer gewoon meerdere facetten van Typo3 te leren.
>
> Met vriendelijke groet,
> Danny Koppel

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen