[TYPO3-UG Dutch] content items browsen

Gijs Epping gijs.epping at efocus.nl
Wed Aug 8 11:18:39 CEST 2007

Hallo,

Na mijn vorige post over het uitlezen van het laatst toegevoegde contentblok heb ik weer een nieuwe vraag van waar ik niet weet waar ik moet beginnen.

Ik wil graag van alle content blokken op een pagina een soort paginering maken.

Dus als je de volgende pagina hebt;

-    Kunstwerk objecten (pagina)

o    Contentblok 1 (schilderij 1)

o    Contentblok 2 (schilderij 2)

o    Etc

Wat je dan zou moeten zien bij de eerste pagina is alleen de content van Contentblok 1 en b.v de nummering van content blok 2,3,4, etc

In mijn url zou ik b.v. het volgende kunnen zien:

Pagina.php?id=3?cid=1

Is zoiets überhaupt mogelijk? En in welke richting zou ik moeten zoeken om dit te verwezenlijken.

Alvast bedankt.

groeten Gijs