[TYPO3-UG Dutch] Probleem met taalinstellingen tt_products

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Tue Aug 7 14:03:14 CEST 2007

OK, 2e laadje.

Nog even door op stoute extensies: Je hebt toevallig ook geen
starters-extensie of zo geinstalleerd van een goed bedoelende
duitstalige T3 enthousiast?
Nee?

Dan het volgende:
Aangezien duits niet de default taal is zal er ergens in je typoscript
of zo een "language = de" moeten staan. Of woorden van die strekking.
Of eh . . . heb je misschien een stuk typoscript geknipt en geplakt
waarin de duitse vertaling staat?

Andere benadering: Als je in de locallangfiles kijkt, staat de
nederlandse vertaling er dan wel in?
Ik heb gezien dat de stukken in de locallangs niet lang zijn, ondanks
hun naam.
Dus zou het ook nog heel goed kunnen dat die teksten in de html template
staan.
In dat geval kopieer je de template file uit de extensie naar fileadmin,
pas je de teksten aan zoals jij dat graag gezien had en geef je in je
typoscript aan dat de templatefile verhuisd is.

Eén voordeel: Je leert TYPO3 zo wel een beetje beter kennen! :-)

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?