[TYPO3-UG Dutch] mootools bug IE

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Tue Aug 7 10:30:34 CEST 2007

Gijs, Patrick,

Dat is precies wat ik bedoel. TYPO3 genereert het statement wat Gijs geeft,
onafhankelijk van wat er al staat (en dat laatste is dus wat naar). Daarom
moet je dit neerzetten in je setup (althans dat is wat ik er heb staan):

config {
  doctype = xhtml_trans
  xmlprologue = none
  xhtml_cleaning = all
  htmlTag_setParams = xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="nl"
lang="nl"
  doctypeSwitch = 1
}

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W: http://www.actiview.nl