[TYPO3-UG Dutch] Meerdere TYPO3 sites op 1 source

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Aug 7 00:41:45 CEST 2007

Hoi Rik,

Je kunt het ook zo inrichten dat alle extensies global opgeslagen worden.
Dat heeft zo z'n voor en tegen. Per saldo kies ik er voor om alleen de
extensies die standaard global meegeleverd worden daar te laten en
verder uitsluitend local te installeren. En ja, dat betekent dat je een
aantal extensies in tig-voud op je schijf hebt.

Maar het alternatief is om bij een upgrade van de source alle extensies
op de een of andere manier (en dat hoeft ook niet moeilijk te zijn) naar
de nieuwe source over te hevelen, behalve degene die in de nieuwe source
al zijn meegeleverd.

Enfin, volmaakt wordt het nooit op dit ondermaanse maar er zijn wel heel
veel mogelijkheden waar je uit kunt kiezen. En dan gaat vaak de regel
van Cruijff op: Elk foordeel . . .

Succes in elk geval.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg