[TYPO3-UG Dutch] Meerdere TYPO3 sites op 1 source

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Mon Aug 6 19:56:28 CEST 2007

Beste lijst,

Ik probeer op mijn thuis server (Windows XP met Apache) TYPO3 zo te
installeren dat meerdere website dezelfde source kunnen gebruiken. Op Unix
gaat dit makkelijk met symlinks, maar deze bestaan niet echt in Windows. Via
de TYPO3 Wiki heb ik wel wat gevonden, maar eerlijk gezegd begrijp ik daar
niet veel val.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor heel graag hoe ik dit kan oplossen.

Bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W:  <http://www.actiview.nl/> http://www.actiview.nl