[TYPO3-UG Dutch] mootools bug IE

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Mon Aug 6 13:09:37 CEST 2007

Remco,

Je vraag komt neer op het volgende: Mijn auto doet het niet meer. Weet
iemand wat er exact aan de hand is?

Een beetje meer details zouden behulpzaam zijn om ons uit te laten
vinden wat er aan de hand is.

Mijn eerste idee is dat je javascript fouten produceert. Heb je hier al
eens naar gekeken? Krijg je foutmeldingen terug in IE en zo ja, welke?
Heb je een debugger draaien om te zien waar dit plaats vindt? Is de
javascript exact hetzelfde in je TYPO3 applicatie als daar buitenom?
Zijn er functienamen gebruikt die TYPO3 ook hanteert? Toevallig niet een
komma teveel staan bij de laatste variabele in een array. FF geeft hier
niets om, maar IE is daar nauwkeuriger in.

Heb je een developmentsite die we in kunnen zien? Want op dit moment kan
ik alleen maar aangeven dat je benzine moet tanken :-)

Patrick