[TYPO3-UG Dutch] Foto's op website

Administrator support at strijen.nl
Wed Aug 1 10:50:50 CEST 2007

Goedemorgen,

Ik zou graag op mijn websites foto's plaatsen die de gehele breedte van
de website hebben.
Moet ik bij het maken van een foto hier al rekening mee houden of weet
iemand een tool
waarmee foto's kan bewerken die een breedte krijgen van 900 x 60 pixels
zonder te vervormen?

M.vr.gr.

Leo IJzerman
Webmaster www.nbsvv.nl

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n).
Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan. Indien
u een elektronisch afschrift van een besluit ontvangt, wordt ook altijd
per post het officiële document aan u toegezonden. Slechts het
origineel heeft juridische status.

Gemeente Strijen