[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 eindelijk volwassen

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Sun Apr 29 16:38:24 CEST 2007

> Doesburg:

Hey Daniel,

ik denk dat het iets anders ligt, alhoewel ik wel begrijp wat je
bedoelt.

Ik denk dat typo3 meer naar een democratie toe gaat ipv èèn iemand
die bepaald of iets wel of niet in de core komt. Dat betekend hopenlijk
meer vrijheid en meer patches die opgelost kunnen worden en een groep
ontwikkelaars die een beslissende rol kunnen spelen.

Het is wel zo dat Kasper lang geleden al een fundering heeft gemaakt
met TYPO3 principes, toppie.

Als ik nu the typo3-core mailinglist bekijk lijkt het wel meer actief
te zijn,
maar dat kan ook tijdelijk zijn.

Ik ben ook blij dat Kasper weel nog steeds bij het project betrokken
blijft,
maar niet meer in de oude rol, persoonlijk vondt ik dat hij niet echt
actief was op
TYPO3-english en TYPO3-core, de laatste paar maanden niets gezien.

Dat is wel jammer, bij andere grote projecten zie je toch dat
belangrijke
spelers in een project wel altijd actief op de mailinglijsten blijven
en ook
wel vaker op kanalen zoals IRC.

groet,
Ries