[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 eindelijk volwassen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 28 14:22:21 CEST 2007

Beste TYPO3-ers,

TYPO3 is deze week echt volwassen geworden.
Het laatste beetje nestdons is verdwenen en de jongeling gaat nu op
eigen kracht verder.

Dat is wat mij inviel toen ik las dat Kasper zich terugtrekt uit het
ontwikkelteam van TYPO3

De TYPO3-community, onder leiding van Michael Stucki (v4) en Robert
Lemke (v5), mag vanaf nu "doen wat ze wil".

Ik heb aan den lijve ondervonden dat kinderen het huis uitgaan. En da's
niet leuk. Maar wel nodig. En een van mijn lijfspreuken in dezen is:
"Zorg er voor dat ze goed in de grondverf staan".
Als je je rol als opvoeder goed doet, heb je jezelf op een bepaald
moment overbodig gemaakt. Dan kunnen de nestvlieders wel eens met een
raar kleurtje thuis komen, je weet dat daaronder een deugdelijke laag
grondverf zit. M.a.w., het tast hun wezen niet aan.

Ik laat de uitwerking van deze vergelijking graag aan de lezer over.

Rest mij een toast uit te brengen op het bereiken van deze mijlpaal.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg