[TYPO3-UG Dutch] Webhost ervaringen / vergelijking

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Sun Apr 22 21:11:51 CEST 2007

Zo zie je maar weer. De een denkt de onderneming is groot en de ander klein.
De een zegt slechte ervaringen te hebben met bedrijf xyz en de ander weer
niet.
Realiseer je dat op deze lijst ook (T3) webhosters meekijken en praten.

Voor wat het waard is.

Wij zijn recent naar Flexwebhosting overgestapt na minder goede ervaringen
bij een andere partij.
Tot op heden verloopt alles prima. Ruimte en mogelijkheden zijn ruim
voldoende en de prijs is OK.
Qua performance is de website vele malen sneller geworden.
Maar behaalde resultaten in het recente verleden zijn geen garantie voor de
toekomst.
Daarom is het altijd verstandig om regelmatig een vergelijking van (T3)
hoster uit te voeren.

Vriendelijke groeten,

Kees van der Hall