[TYPO3-UG Dutch] Webhost ervaringen / vergelijking

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Sat Apr 21 18:47:22 CEST 2007

Beste Edwin,

Zelf zit ik bij Flexwebhosting en kan het aanraden. De TYPO3 sites (nu 2)
die er op draaien gaan beide prima. Daarnaast hebben ze een snelle en zeer
coöperatieve helpdesk. Toen ik vroeg of ze mijn 'memory limit' konden
verhogen van 16M naar 32M was dat direct geregeld.

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

Actiview   •   http://www.actiview.nl
Achterharingvliet 34a, 3011 TC Rotterdam, The Netherlands
T: +31(0)10 414 6736   •   M: +31 (0)647 22 6543