[TYPO3-UG Dutch] layout CMS typo3

Louis infono-spam at zaakinfo.net
Fri Apr 20 22:10:04 CEST 2007

Hoi,

ja ik gebruik altijd typo3.english en typo3.ug.dutch, maar vind het lastig
om het te vinden, ik zoek met woorden zoals layout en backend, ben blijkbaar
niet zo creatief met het gebruik van de juiste woorden om het juiste
antwoord te vinden op mijn probleem.

en bij het andere probleem heb ik geen idee naar wat ik moet zoeken. Elke
keer als ik iets toevoeg krijg ik een lege pagina te zien rechts en moet ik
weer op pagina klikken. Het vreemde is dat dit voor mijn gevoel ineens is
gekomen. Ik krijg geen errors of wat dan ook.

Mocht je tips hebben waar ik naar moeten zoeken, dan graag. In de
handleidingen die ik gezien heb zijn vrij simpel en leggen uit hoe je een
site in elkaar moet zetten maar ik heb geen oplossingen gevonden voor in
mijn ogen vreemde problemen.

"Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV" <ric at alternet.nl> schreef in
bericht
news:mailman.160857.1177099058.21067.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
> Hi Louis,
>
> Probeer ook - en vooral - de Engelstalige mailinglist, die is veel
> groter en bevat dus ook meer antwoorden.
>
> Ric

>>> M. 064 808 6196