[TYPO3-UG Dutch] typolink in typoscript

Rob Kamp typo3 at kamp.nl.eu.org
Fri Apr 20 12:44:30 CEST 2007

Hoi Allemaal,

Ik heb een lib.backLink aangemaakt in mijn setup voor TemplaVoila. Met
deze backlink wil ik naar een bepaalde pagina in mijn site. Dit linken
gaat prima en ik kan een title aangeven die ook werkt. Wat ik echter niet
voor elkaar krijg is om de tekst van de link aangepast te krijgen naar een
andere waarde dan de title van de pagina waarnaar ik wil linken.

linktitel</a>.

Typoscript is als volgt:

####### START BACKLINK ###########
lib.backLink = TEXT
lib.backLink.typolink{
  title=Terug naar het overzicht
  parameter=22
}
lib.backlink.text = Terug naar het overzicht
lib.backlink.data = Terug naar het overzicht
lib.backlink.value = Terug naar het overzicht
####### END BACKLINK #############

Tips zijn zeer welkom.

--
Regards,