[TYPO3-UG Dutch] digitale werkplaats met files...

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Apr 19 19:41:41 CEST 2007

Roland Schoenmakers schreef:
> Hoi groep,
>
> Ik ben al de hele middag bezig een extensie te zoeken die me een goede
> mogelijkheid geeft  om gebruikers een file-list te tonen die ze zelf
> kunnen bijhouden, dus downloaden en uploaden nadat ze eraan hebben gewerkt.
>
> Ik heb nu verschillende extensies gevonden (sg_filelist - oxcs_mydocs -
> sni_downloads - vcd_archive) en ik krijg er geen een aan de praat.
> Heeft iemand hiermee ervaring en zou die me op gang kunnen helpen met
> configuratie...?
>
> Groet,
> Roland Schoenmakers, Trigg'r

Ik kan je de VCD-Archive van harte voor dit doel aanbevelen.

Installatie gaat probleemloos en je kunt bepaalde frontend
gebruikers(groepen) permissie geven om bestanden te plaatsen en te
bewerken. En de rest kan ze dan alleen downloaden. Ook zijn er
mogelijkheden om een beknopt tot heel uitgebreide beschrijving per
document of groep van documenten te plaatsen.

Nogmaals: Aanrader.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
P.S. Volgende keer een nieuw draadje starten svp