[TYPO3-UG Dutch] digitale werkplaats met files...

Roland Schoenmakers roland at triggr.nl
Thu Apr 19 18:52:49 CEST 2007

Hoi groep,

Ik ben al de hele middag bezig een extensie te zoeken die me een
goede mogelijkheid geeft  om gebruikers een file-list te tonen die ze
zelf kunnen bijhouden, dus downloaden en uploaden nadat ze eraan
hebben gewerkt.

Ik heb nu verschillende extensies gevonden (sg_filelist - oxcs_mydocs
- sni_downloads - vcd_archive) en ik krijg er geen een aan de praat.
Heeft iemand hiermee ervaring en zou die me op gang kunnen helpen met
configuratie...?

Groet,
Roland Schoenmakers, Trigg'r