[TYPO3-UG Dutch] wat is de beste manier op dit aan te pakken

Jos Schipper [Netcreators] jos at netcreators.com
Tue Apr 17 08:55:54 CEST 2007

Hoi Roelof...

Volgens mij is simpele page content de perfecte optie.
Geen gestoei met plugins.
Je kan alles onder elkaar zetten.

Anders kun je losse pagina's maken (en dan eventueel met een sitemap
gaan werken.)
Er zijn 1000000 opties.
Kies er gewoon een waarvan jij het idee hebt dat het de beste is.

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,