[TYPO3-UG Dutch] wat is de beste manier op dit aan te pakken

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Tue Apr 17 08:53:49 CEST 2007

Dag Roelof,

Het is wel tobben met wobben? ;-)

Hierbij een simpele suggestie:
Maak voor elk item een gewone pagina. Keurig te ordenen in 2-3lagen:
Jaar,
	Maand,
		Dag of volgnumeer wat je wilt
Dat is gewoon simpel typo3 editing. Ziet er aan de achterkant  niet uit maar
aan de voorkant in het menu, kan het gewoon zoiets zijn:
Algemeeen
Logboek
Contact

Op de pagina logboek en de jaar(categoriepagina's) kun je werken met een
sitemap van de onderliggende pagina,s zodat je snel naar d ejuiste maand en
dag/volgnumeer kunt (zit gewoon standaard in typo3)
Indien nodig zet je onder aan de pagina nog :  vorige pagina, één level
hoger, en volgende pagina.
En dat kan weer mooi met een plugin

En zoals alles bij Typo3, met Google vind je bijna alles en altijd even bij
Marlies kijken:
http://www.mcuniverse.com/GSIPageNav-Plugin.611.0.html

Groet, Eef