[TYPO3-UG Dutch] deel van een html template openen.

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Apr 16 21:07:21 CEST 2007

Hoi Leen,

Ik zal er wel weer niets van begrijpen.
Die link maak je hier toch? Dus je bewijst zelf dat het kan.
En daarmee heb je in feite zelf je vraag beantwoord.

Alleen ontgaat het me waarom je dat wilt. Want zo'n link leidt met aan
zekerheid grenzende waarschijnlijkheid tot niets.
En daar begint mijn twijfel. Wat mis ik?

Wil je het als een soort parameter (POST of GET) meegeven?
Heb je dan een aanpassing die er gebruik van maakt?

Kortom, vertel even wat meer wat je precies wilt.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg