[TYPO3-UG Dutch] wat is de beste manier op dit aan te pakken

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Mon Apr 16 12:48:44 CEST 2007

Hmmmm,

Een gedachtengang die wel interressant is, alleen zoals ik al gezegd heb,
zou ik graag de onderverdeling zwangerschap, 1e levensjaar en 2e levensjaar
willen hebben en die lopen van zo :
Zwangerschap :  febr. 2005 tot 1 september 2005
1e levensjaar : 1 september 2005 tot 1 september 2005
enz.

En hoe zie je dat met veranderen van pid met behulp van typoscript.

Groetjes,

Roelof