[TYPO3-UG Dutch] wat is de beste manier op dit aan te pakken

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Mon Apr 16 12:15:41 CEST 2007

hoi,

Dank jullie voor de input.
Ik gebruik op dit moment nog niet tt_news omdat ik het idee heb dat je de
single en list view allebeide moet gebruiken en ik denk dat ik met de list
view alleen het wel kan redden.
Verder heb ik het idee dat als ik archive menu ga gebruiken ik een hele
grote menu gan krijgen omdat ik nu op zon 36 maand zit en het alleen maar
meer worden.

Groetjes,

Roelof