[TYPO3-UG Dutch] hoe kan ik dit het beste aanpakken ?

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Fri Apr 13 22:39:05 CEST 2007

Hoi Ric,

Ik weet het niet zeker, maar wat ik wil is als je mijn eerste mailtje leest,
is dat als je maart intikt je alle "artikelen" ziet van maart maar dan in
meerdere pagina's.  Dus je opmerking over een paginator klopt wel. Dat is
wat ik gedaan heb , bij de Joomla site die de site nu is.

Als dit niet lukt of heel moeilik wordt, moet ik toch eens nadenken of ik
geen andere stuctuur moet maken.

Groetjes,

Roelof