[TYPO3-UG Dutch] hoe kan ik dit het beste aanpakken ?

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Fri Apr 13 13:51:48 CEST 2007

Hoi,

Ik heb deze tree :

Zwangerschap
---- Maart 2004
-------- 2 maart 2004
-------- 10 maart 2005.

Nu wil ik dat ik het menu alleen Zwangerschap en Maart te zien is.
Ik weet dat kan, door Hide in menu te gebruiken.
Maar nu wil ik graag dat 2 maart en 10 maart op de pagina Maart te lezen
zijn, met daaronder iets in de geest van < 1,2,3 ... 4, 5,6>.

Ik heb dit geprobeerd met cag_pagebrowser , maar het lijkt of deze het niet
kan.

Wie heeft er een beter idee hoe ik dit voor elkaar wil krijgen.

Groetjes,

Roelof