[TYPO3-UG Dutch] ledenlijst en dubbele administratie

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Fri Apr 13 12:03:00 CEST 2007

Gegroet,
ben bezig met een site voor een vereniging. Een prima gelegenheid om typo3 nog verder te doorgronden :)

Zit met het volgende. De ledenlijst. Jullie kennen het wel, bij verenigingen is er vaak nogal sprake van een dubbele administratie. Centraal regelen via Typo3 zou een prima optie zijn, maar denk dat dat een illusie is dat uiteindelijk te regelen. Daarom zoek ik naar een workaround om een en ander te regelen.
Met de kickstarter heb ik inmiddels specifieke velden aan de FE_users toegevoegd. Met rs_userimp heb ik een csv-file geimporteerd en met sr_feuser_register kan je prima de leden hun eigen NAW-gegevens wijzigen, waarna automatisch een mail naar de secretaris wordt gestuurd, die vervolgens weer in zijn administratie de aanpassingen kan doorvoeren.
Maar nu het probleem. Om de bijvoorbeeld maand krijg je vervolgens een CSV-file met nieuwe gegevens (delen die bv niet door de leden mogen worden gewijzigd). Deze wil ik weer naar de FE-users synchroniseren. Hoe kan je dat effectief doen? sr_userimp is hiervoor niet afdoende, omdat deze de (gewijzigde) usergroepen niet juist verwerkt (iedereen krijgt weer dezefde user-groep).

Heeft iemand een suggestie hoe je een ledenbestand met een 'dubbele' administratie een beetje goed kunt onderhouden. Ik heb niet iets geschikts gevonden :(

Gr Felippe