[TYPO3-UG Dutch] mail form vraagje

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Apr 12 18:28:56 CEST 2007

Hoi,

Volgens is dat heel simpel door in de ts setup:

PAGE_TARGET = _self

te plaatsen

Dit werkt dan over de hele site

Chris van der Geer schreef:
> Het werkt!
> Bedankt Ton en Edwin!
>
> Groeten,
> Chris van der Geer

<!--
body,td,th {
	font-family: Georgia, Times New Roman, Times, serif;
	font-size: 12px;
	color: #660000;
}
a:link {
	color: #660000;
}
-->
bordercolor="#660000" bgcolor="#CCCCCC">
www.strijkinternetdiensten.nl<br>
info at strijkinternetdiensten.nl<br>
tel. 0513707415 </td>