[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 UG-dag

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Thu Apr 12 17:34:35 CEST 2007

Hahaha. Hmm, daar moet ik even over nadenken, maar ik sta er niet direct
  negatief tegenover.

Vooral een kwestie van tijd vrij (kunnen/mogen) maken om een goed
verhaal in elkaar te draaien.  Daar kom ik op terug.

Een praatje over de voordelen van het vakbondslidmaatschap, ook voor
it'ers, zal makkelijker te regelen zijn ;-)

Martin