[TYPO3-UG Dutch] mail form vraagje

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Thu Apr 12 10:23:18 CEST 2007

Hi Edwin & Chris,

Wijzig het target mbv de TypoScript Object Browser in de Constants Root
onder
styles
    content
       mailform
          target=_self

De HTML van de pagina zal dan dit bevatten:

<form action="index.php?id=7" id="mailform" name="mailform" enctype="multipart/form-data" method="post" target="_self" onsubmit="return validateForm('mailform','naam,Naam%3A,email,Email%3A','','','')">

en klaar is kees!

Succes,

Ton