[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 UG-dag

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Thu Apr 12 08:24:36 CEST 2007

Beste Daniel,

Vanuit mij zelf lijkt het opzetten van een basisstructuur interessant omdat
ik ooit begonnen ben op een systeem van iemand anders en ik vanuit daar
verder ben gegaan. Dus lijkt me interessant om eens te zien hoe de profs een
opzet zouden maken.

Maar vanuit mijn werk gezien is er toch wel behoefte aan een goede be-user
beheer waarbij ook workspaces aan de orde komen. Dus dat is ook
interessant..

Misschien beide, als daar tijd voor is?

Grt. Maarten