[TYPO3-UG Dutch] klopt het dat binnen Content Elements geen objectpath objects kunnen bestaan ?

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Apr 11 18:48:49 CEST 2007

Zodra je met TV een mapping maakt, knip je als het ware een stuk uit de
template, wat door een ander element opgevuld kan worden.
Als je aangeeft dat het gevuld wordt met een contentelemt kun je er één uit
de lijst kiezen of er zelf één maken.
Voor hetmaken van de contentelement kun je weer dezelfde htmlfile gebruiken.
Alleen kies je dan bij body niet de hele htmlfile maar alleen het stuk waar
je de contentelement in wil plaatsen.
Een container is dan weer een combinatie van contentelementen.

Zo knip je als het ware je originele template in stukken die je later weer
op allerlei manieren aan elkaar kunt plakken.

En in de manual Futuristic Template Building staat het perfect uitgelegd.
Echter dan moet je (wat ik pas na dagen gepruts heb gedaan) deze stap voor
stap doorlopen, nadoen etc. en dan gaat het vast lukken.

Succes, Eef