[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 UG-dag

Sander Vogels (TYPO3.nl) sander at typo3.nl
Wed Apr 11 17:25:50 CEST 2007

Dat is inderdaad heel erg jammer, gezien de kwaliteit die jou workshops
altijd hebben. Jammer voor iedereen.
Als vervangers zijn er nu gelukkig wel een paar schatplichtigen voor het
geven van een workshop ;-).
Daarom lijkt het me een goed idee als de volgende workshops en talks
gegeven kunnen worden:

- Ric van Westhreenen: TYPO3 en Search Engine Marketing: hoe optimize je
een T3 site voor de zoekmachines;
- Martin van de Linden: CNV in TYPO3; een casus over het opzetten van
alle bondssites in TYPO3
- Daniel Doesburg: Opzetten typoscriptstructuur en basisinstellingen
(heeft al toegezegd)

Kan ik op jullie rekenen? Betaal je iig geen toegang!

Groetjes,

Sander

--
Sander Vogels