[TYPO3-UG Dutch] users importeren met

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Apr 10 23:27:00 CEST 2007

Tnx Daniel,
dat was de oplossing. Idd, ik zocht inmiddels naar die plugin, maar
had geen idee waar ik moest zoeken. Maar dankzij jouw 'voor de vuist
weg' gevonden!
Voor de rest:
in de (user) sysfolder > edit page properties
vervolgens onder Contains plugin: website users kiezen en het werkt.

kan ik met een gerust hart op een oor :)

Gr Felippe

Op 10-apr-2007, om 23:10 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven: