[TYPO3-UG Dutch] Templates

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Tue Apr 10 19:49:27 CEST 2007

Hi wiejeookbent (stel je aub even voor),

Wat voor een template bedoel je?
Een HTML-template voor gebruik met de template auto parser?
Of een TypoScript template?
Het eerste type kun je uploaden onder de fileadmin-directory van de
cms/dummy-directory.
Het tweede type maak je of zelf met TypoScript binnen het backend, of je
gebruikt een van de meegeleverde standaard (static) templates.

Succes!

Ton