[TYPO3-UG Dutch] [User-Group dag 2007] Datum en lokatie bekend

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sat Apr 7 00:56:29 CEST 2007

Hi Bas,

Het is - denk ik - geen enkel commentaar op het feit dat veel mensen er
veel tijd in stoppen in hun vrije tijd. Niks meer dan lof. Ik denk dat
het feit dat er bezwaar komt van mensen, plus het feit dat TYPO3 best
wel een christelijke achtergrond heeft, reden genoeg zou moeten zijn om
het niet op een zondag te organiseren. Ik denk verder ook dat het
duidelijk genoeg mag zijn dat een deel van de doelgroep op zondag naar
de kerk gaat. IMHO hoe expliciet wil je het hebben....  en ja, ik zit op
zondagochtend in de kerk.  Dat is mijn keuze.

Het is dus geen enkele aanval op de hoeveelheid werk die er door veel
vrijwilligers in wordt gestoken, of het feit dat er veel mensen een
goede broodwinning uit halen, dat is in deze discussie totaal niet
relevant en geen excuus om het op zondag te organiseren. Het onderwerp
van de discussie is: hoe gelukkig is de keuze om de TYPO3 dag op zondag
te organiseren..... Ik vind het niet gelukkig vanwege religieuze
overwegingen, en daar ben ik niet de enige in.

Mvg.

Ric

Wiel, J.A.M van de wrote:
> Hallo allemaal,
> Deze mailwisseling krijg ik binnen op het moment dat ik te gast ben op een verjaardagsfeestje. Over vrije tijd gesproken. Toch vind ik dat ik even moet reageren op de bezwaren die hier worden geopperd. Laat hierbij ook even gezegd zijn dat ik volledig op persoonlijke titel spreek, en niet namens de TU/e ondanks het mailadres. Dit is slechts het adres waarmee ik in de mailing lijst sta.
> Even geheel los van enige religieuze overweging vind ik het belangrijk om, ook buiten de betaalde uren 'voor de baas', aan TYPO3 te werken.
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
Skype: roodlicht <callto://roodlicht/>
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
KvK nr.: 23092865
Vacatures!
TYPO3 scripter / ontwikkelaar (locatie Hilversum)
http://www.alternet.nl/EM_VAC122006.401.0.html

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.