[TYPO3-UG Dutch] Page is being generated?

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Apr 5 15:09:35 CEST 2007

er zijn een hoop factoren waardoor een webpagina langzaam gerendered
wordt; te weinig geheugen in de server, veel plaatjes op een pagina, te
grote afbeeldingen die geresized moeten worden, enzovoort.

Neem maar eens een pagina waarbij het vaak gebeurd en ga na wat er
allemaal op staat.

Edwin Blokker schreef:
> Dag Daniel,
>
> Bedankt voor het heldere antwoord. Momenteel probeer ik JPCache te
> gebruiken om de website soepeler te laten lopen, maar ik ben over het
> resultaat niet echt te spreken. Ik krijg ook nogal eens time out
> foutmeldingen. Heb jij hiervoor misschien een tip? Mijn webhost heeft
> geen php accelerator geïnstalleerd.
>
> Groeten,
> Edwin.

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>