[TYPO3-UG Dutch] strftime in typoscript

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Wed Apr 4 15:24:27 CEST 2007

Beste Barbara,

"date : U" betekent dat je de Unix timestamp van de huidige datum wilt hebben. "TSFE:fe_user|user|tstamp" is al een timestamp, dus " : U" hoeft er niet achter (en zou anders ook niet werken omdat het een onderdeel van date is).
Verder weet ik niet zeker of de accolades ("{" en "}") hoeven bij data. Volgens mij niet, maar dat zou je even moeten proberen.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet
http://www.windinternet.nl