[TYPO3-UG Dutch] [User-Group dag 2007] Datum en lokatie bekend

Sander Vogels (TYPO3.nl) sander at typo3.nl
Tue Apr 3 21:25:23 CEST 2007

Hallo allemaal,

De datum en lokatie voor de User-Group dag 2007 is voor elkaar:

Datum: Zondag 17 juni
Locatie: Technische Universiteit Eindhoven

Deze user-group dag zal nog veel meer dan vorige edities in het teken
staan van kennisoverdracht. Bij deze roep ik iedereen die denkt dat
hij/zij een nuttige workshop kan geven op dit bij mij te melden. Stuur
me svp een email met een korte samenvatting van je onderwerp.
Onderwerpen kunnen zijn bouwen van een extensie, typoscript templates,
DAM, Workspaces, search engine marketing voor TYPO3 etc. Gewoon dat waar
je goed in bent en met anderen wilt delen. Ik reken op veel voorstellen!

Groetjes,

Sander Vogels
TYPO3 Association Board
TYPO3 User Group NL/BE