[TYPO3-UG Dutch] Page is being generated?

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Tue Apr 3 13:58:01 CEST 2007

Hallo,

Bij een van de websites die ik beheer, krijg ik soms tijdens het laden
van een pagina een wit scherm te zien waarin alleen iets staat als

"Page is being generated.
If this message does not disappear in 30 seconds, please reload"

Deze melding gaat telkens vrij snel weg, waardoor ik niet de kans
gekregen heb het letterlijk te kopiëren.

Weet iemand waarom deze melding soms verschijnt, en wat er eventueel aan
te doen is, of waar deze in ieder geval te veranderen (vertalen) is?

Vriendelijke groeten,
Edwin.