[TYPO3-UG Dutch] TYPO3-UG-dutch Digest, Vol 40, Issue 5

Nico Deblauwe nico.deblauwe at gmail.com
Mon Apr 2 23:21:11 CEST 2007

Hoi Bart,

Ik ken natuurlijk je situatie niet, maar misschien moet je een extensie
overwegen die specifiek gemaakt is voor het aankondingen van events, zoals
seminars, mjseventpro, julle_events of vcd_calendar. Zelf heb ik met de
eerste zeer veel goede ervaringen.

Met vriendelijke groeten,

Nico

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +49 176 68 13 71 11      !! NEW !!

 More contact info on http://www.deblauwe.be.
 NEW My life in Munich at http://blog.deblauwe.be

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)