[TYPO3-UG Dutch] tt_news: alleen toekomstige artikelen?

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Mon Apr 2 11:12:00 CEST 2007

Hallo lijst,

ik probeer met tt_news een lijstje van toekomstige evenementen te
genereren. Omdat dat te doen wil ik dat alleen nieuwsitems getoond
worden met een datum die in de toekomst ligt. Weet iemand misschien
hoe ik dat makkelijk automatisch kan laten doen? (Zonder steeds met
de hand een archive datum in te hoeven stellen?)

Bart