[TYPO3-UG Dutch] Secure downloads

Robert Willems robertwillems5 at hotmail.com
Mon Sep 25 23:52:17 CEST 2006

>Ik weet  niet of je het in de gaten hebt, maar de schrijver van een
>extentie
>bepaald zelf de status.

Ja dus? Je bedoeld dat Alternat bewust het ding niet afmaakt want al maanden
in de repository staat en nog steeds niet final is?

>Hij zal het zeker allemaal hebben getest, maar dat wil niet zeggen dat die
>tests ook bij jouw slagen.

Tja dat is het nadeel van ongeschoolde programmeurs, die werken niet volgens
geijkte development methodes zoals XP waarbij standaardtests worden
meegebakken en dus wel degelijk door een ander met dezelfde resultaten
herhaald kunnen worden. Refactorable code baby, yeah..

>Zeker bij bedrijfskrititsche software is het raadzaam om het eerst zelf te
>testen voordat je het inzet. Ook al is het Vista, SAP of wat dan ook. Er
>zijn altijd bedrijfsafhankelijke situaties waarvan je zelf zeker wilt zijn
>voordat je het geheel ingebruik neemt/update.

Ik ben blij dat je stiekem flink gas terugneemt. Je schreef namelijk "pas
als je alles zelf
hebt getest weet je zeker dat het goed is." en je weet wat Maxima daarover
zou zeggen ;-)

Roberto